Ładowanie...

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa

Stanowisko do zrzutów młot 10 T

Młot 10 T przeznaczony jest do badania amortyzacji podwozi lotniczych w warunkach zbliżonych do warunków lądowania. Możliwe jest także przeprowadzenie prób udarowych, na przykład tłumików czy amortyzatorów, jak również prób określających zdolność pochłaniania energii (crash).

Stanowisko do zrzutów młot 10 T – specyfikacja stanowiska

  • maksymalna masa obiektu wraz z elementami montażowymi: 10 T;
  • maksymalne siły przy zrzucie:
    • siła pionowa 392 kN,
    • siła pozioma 196 kN,
    • siła boczna 157 kN;
  •  maksymalne ciśnienie odboju (odciążenie): 3 MPa; 
  •  maksymalna prędkość rozkręcania koła: 111 m/s;
  •  maksymalna prędkość opadania: do 8 m/s – zależna od wysokości badanego obiektu.

Stanowisko do zrzutów młot 10 T – charakterystyka badawcza

  •  testy dynamiczne (zrzuty),
  •  testy statyczne kół,
  •  testy funkcjonalne.
Skip to content