9. europejskie forum marketingu instytucji naukowych i badawczych9. europejskie forum marketingu instytucji naukowych i badawczych
Instytut Lotnictwa, al. Krakowska 110/114, Warszawa, Polska
2018-11-15 08:30:00
Rejestracja
  • Strona główna
  • O forum
    • Rada programowa
    • Organizator
    • Tematyka
    • Galeria
    • Sesja plakatowa
    • Kwartalnik
  • Prezentacje
  • Program
  • Opłaty i terminy
  • Do pobrania
  • Kontakt
    • Miejsce
    • Przydatne informacje
  • English
  • Strona główna
  • O forum
    • Rada programowa
    • Organizator
    • Tematyka
    • Galeria
    • Sesja plakatowa
    • Kwartalnik
  • Prezentacje
  • Program
  • Opłaty i terminy
  • Do pobrania
  • Kontakt
    • Miejsce
    • Przydatne informacje
  • English

Program

9. EUROPEJSKIEGO FORUM MARKETINGU INSTYTUCJI NAUKOWYCH I BADAWCZYCH

Pobierz program w formacie PDF

1 dzień (czwartek 15.11.2018 roku)

8:30 – 9:00 Rejestracja uczestników/Powitalna kawa
Przemówienia powitalne
9:00 – 9:30 dr inż. Paweł Stężycki – Dyrektor Instytutu Lotnictwa
prof. dr hab. Bogdan Sojkin – Przewodniczący Rady Programowej Forum
Donato Ramani – ESOF2020
Keynote Speech
9:30 – 11:00 Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych: perspektywy, prognozy, profesjonalne działania
Keynote Speaker – Profesor William Bradley Zehner II – IC2 Institute – University of Texas, Austin, USA
11:00 – 11:10 Przerwa kawowa
Sesja I – Moderator – prof. dr hab. Bogdan Sojkin
11:10 – 11:30 Student jako beneficjent programów stażowych finansowanych ze środków Unii Europejskiej
dr Sylwia Michalak, prof. dr hab. Bogdan Sojkin – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
11:30 – 11:50 Kryzys wizerunkowy – oczekiwania a rzeczywistość
dr hab. Dariusz Tworzydło – Uniwersytet Warszawski, mgr Przemysław Szuba – EXACTO sp. z o.o.
11:50 – 12:10 Wiedza i innowacje jako czynniki rozwoju organizacji – podejście zintegrowane
dr. inż. Jerzy Baruk – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
12:10 – 12:30 Wykorzystanie zintegrowanej komunikacji marketingowej. Case study Eko Patrolu Głównego Instytutu Górnictwa
dr Sylwia Jarosławska-Sobór – Główny Instytut Górnictwa, Katowice
12:30 – 13:30 Lunch + sesja plakatowa
Warsztaty równoległe
13:30 – 15:00 (I grupa) 1. dr hab inż. Magdalena Kaźmierczak – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu – CSR w praktyce (warsztat tłumaczony na jęz. angielski)
2. dr Sławomir Olko – Politechnika Śląska – Otwarte i zamknięte modele zarządzania wiedzą w sieciach badawczo-rozwojowych (warsztat tłumaczony na jęz. angielski)
15:10 – 16:40 (II grupa)
Każdy z uczestników Forum może uczestniczyć w 2 warsztatach.
Prosimy o wybranie warsztatu/ów podczas procesu rejestracji – w formularzu rejestracyjnym. Liczy się kolejność zgłoszeń.

 

2 dzień (piątek 16.11.2018 roku)

8:00 – 8:30 Powitalna kawa
Sesja II Moderator – prof. nadzw. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk
8:30 – 8:50 Przyczyny braku zainteresowania młodych potencjalnych pracowników uczelnią jako pracodawcą i ich zmiany w latach 2016-2018
prof. nadzw. dr hab. Agnieszka Izabela Baruk – Politechnika Łódzka, Łódź
8:50 – 9:10 Jak pozyskać i zatrzymać talenty w sektorze nauki?
dr Marzena Feldy – Ośrodek Przetwarzania Informacji – PIB, Warszawa
9:10 – 9:30 Antecedencje współtworzenia marki przez konsumentów
dr inż. Olgierd Witczak – Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
9:30 – 9:50 Pomiar i ocena komunikacji public relations
Dalibor Jakus, Specjalista Public Relation – Chorwacja
9:50 – 10:10 Kampania e-marketingu szkoły wyższej. Studium przypadku
dr hab. Beata Tarczydło, mgr Joanna Miłoń – Akademia Górniczo-Hutnicza
10:10 – 10:20 Przerwa kawowa
Sesja III Moderator – prof. Durdana Ozretic-Dosen
10:20 – 10:40 Rola marketingu usług w “experience economy”
prof. Durdana Ozretic-Dosen – Uniwersytet w Zagrzebiu, Chorwacja
10:40 – 11:00 Starzenie się i e-commerce – egzotyczna ekspresja czy rzeczywistość?
dr Maria Rybaczewska, prof. Leigh Sparks – University of Stirling, Szkocja, UK
11:00 – 11:20 Koncepcja sieciowania instytutów badawczych w Polsce
dr Renata Barcikowska – Instytut Kolejnictwa, Warszawa
11:20 – 11:40 Festiwale nauki jako forma komunikacji sprzyjająca budowaniu relacji uczelni z interesariuszami
dr Agnieszka Smalec – Uniwersytet Szczeciński
11:40 – 12:00 Marketing empiryczny, interaktywność i gamifikacja – Różnice i podobieństwa w światowych trendach
Diana Pacsi – Szent Istvan University, Węgry
12:00 – 13:00 Lunch
Sesja IV Moderator – dr Piotr Mikosik
13:00 – 13:20 Wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w komunikacji marketingowej
mgr Anna Szymczak – Uniwersytet Łódzki
13:20 – 13:40 Budowa strategii rozwoju uczelni wyższej z wykorzystaniem metodyki sesji strategicznych na przykładzie Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi
dr Piotr Mikosik – Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
13:40 – 14:00 Wykorzystanie mediów społecznościowych w procesie zakupowym przez młodych konsumentów
mgr inż. Magda Stachowiak – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
14:00 – 14:20 Eye-opening marketing strategy
Julia Hettmann – Visuence Productions, Niemcy
14:20 Zakończenie Forum

Pobierz program w formacie PDF

9. EUROPEJSKIE FORUM

Celem Forum jest prezentacja najnowszych wyników badań oraz rozwiązań praktycznych stosowanych przez instytucje
naukowe i badawcze. m.in. instytuty, uczelnie, parki technologiczne z całej Europy.

Reportaż z siódmej edycji Forum MiniB

Archiwalne zdjęcia
Instytut Lotnictwa © Copyright 2018 | Wykonanie: Create24

Serdecznie zapraszamy do udziału w 10. Europejskim Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych, które odbędzie się w dniach 7-8 listopada 2019 roku w Instytucie Lotnictwa w Warszawie.

Więcej informacji na stronie: https://ilot.lukasiewicz.gov.pl/minib

Kontakt:
Aneta Olejniczak
aneta.olejniczak@ilot.lukasiewicz.gov.pl
tel. (22) 8460011 wew. 551