Posiadamy zaawansowaną infrastrukturę, umożliwiającą przeprowadzenie prac pomiarowo-badawczych w zakresie:
testowania napędów hybrydowych na hamowni pozwalającej badać układy hybrydowe do 200 kW mocy łącznej (z możliwością rozszerzenia do 600 kW w ciągu najbliższych lat);
prób i testowania sprężarek osiowych niskiego ciśnienia, w tym stanowisko testowe z wentylatorem niskiego ciśnienia (Low Speed Fan) do prowadzenia badań wentylatora odpornego na zaburzony przepływ na wlocie (Distortion-Tolerant Fan);
prób lotniczych silników tłokowych (Continental i Lycoming) w ramach organizacji obsługowej Part 145 w stacji badań lotniczych silników tłokowych akredytowanej certyfikatem ULC (o numerze PL.145.062);
ekspertyz powypadkowych tłokowych silników lotniczych dla PKBWL oraz występowania jako biegły sądowy;
modelowania:
złożonych układów napędowych (układy hybrydowe),
symulacji napędów dla stanów ustalonych (w punkcie obliczeniowym lub poza-obliczeniowym),
stanów nieustalonych.
tworzenie modeli dynamicznych układów napędowych;
prowadzenia badań przepływowych z precyzyjnym pomiarem (± 1%) masowego natężenia przepływu;
badań wirników izolowanych na stanowisku typu Whirl Tower;
wyważania elementów wirujących do 500 kg dla wszystkich gałęzi przemysłu;
badania odporności szyb na przebicie wg Karty UIC-651 oraz Normą PN-EN 15152-2007.