Transactions on Aerospace Research

Spis treści:

  1. Abstracts
  2. Współpraca ośrodków naukowych i przedsiębiorstw we wdrażaniu wyników badań
    Dariusz Trzmielak
  3. Orientacja międzynarodowa w strategii instytucji naukowych i badawczych
    Mirosława Pluta-Olearnik
  4. Determinanty marketingu instytucji naukowo – badawczej
    Bogdan Sojkin, Jakub Jasiczek
  5. Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej
    Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski
  6. Rola marketingu personalnego w kształtowaniu wizerunku organizacji naukowej
    Agnieszka Izabela Baruk
  7. Koncepcja zarządzania relacjami ze studentami przez szkoły wyższe
    Anna Drapińska
  8. Targi edukacyjne jako forma promocji szkół wyższych
    Marcin Gębarowski
  9. Event marketing jako jedna z form innowacji marketingowych w instytucjach naukowych i badawczych
    Aneta Olejniczak
  10. Reklama w wyszukiwarkach Google AdWords jako element marketingu uczelni
    Radosław Dawidziuk
  11. Content marketing jako istotny element strategii marketingowej instytucji naukowych
    Witold Świeczak
  12. Zastosowanie systemów typu CRM w marketingu naukowym – perspektywy efektywnej współpracy pomiędzy nauką i przemysłem
    Monika Pietrzyk, Piotr Winiarski
  13. Modelowa platforma technologiczna współpracy jednostki badawczej z sektorem przedsiębiorstw
    Marzena Walasik
  14. Marketing w mediach społecznościowych – dlaczego i jak firmy muszą z niego korzystać?
    Lilach Bullock, Ola Agbaimoni
  15. Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych
    Katarzyna Wrona
  16. Zarządzanie kryzysem przy użyciu mediów społecznościowych
    Agnieszka Chwiałkowska
  17. Kampanie społeczne dotyczące bezpieczeństwa pracy w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce
    Agnieszka Szczygielska, Alfred Brzozowski
  18. Międzynarodowa komunikacja marketingowa – kontekst kulturowy
    Dominika Hirsch
  19. Budowanie wizerunku w sieci – możliwości i zagrożenia
    Zbigniew Chmielewski, Dariusz Tworzydło, Hubert Ochmański
  20. Komunikacja marketingowa na rynkach branżowych B2B podnosząca wartość marki korporacyjnej opierającej się na wspólnych wartościach dodanych
    Jose Ignacio Monrabal
  21. Wirtualne biuro prasowe jako skuteczne narzędzie komunikacji naukowej
    Natalia Osica
  22. Geoinformacja formą promocji badań naukowych
    Tomasz Nałęcz
  23. Budowanie wizerunku szkoły wyższej jako mega narzędzia marketingu
    Lidia Białoń
  24. Marka uczelni we współczesnym świecie
    Stanisław Dawidziuk
  25. Uniwersytety w Polsce w oczach opinii publicznej – stan obecny i oczekiwania w świetle badań
    Michał Grech
  26. Pozytywny wizerunek uczelni i samorządu lokalnego – wspólna sprawa
    Jan Walczak
  27. Komunikacja pomiędzy uczelniami i ich grupy docelowe w systemie WEB 3.0
    Iris Kaiser
  28. Turnieje z wykorzystaniem elektronicznych symulatorów dla WINDOWS i ANDROID jako marketingowe narzędzia instytucji edukacyjnych
    Michel Muszynski
  29. Dlaczego warto zostać inżynierem – działania promocyjne instytucji naukowo-badawczych oraz podmiotów komercyjnych
    Michel Muszynski
  30. Finansowanie marketingu w funduszach europejskich
    Jaromir Matulewicz
  31. Znaczenie marketingu dla rozwoju instytucji naukowych i badawczych. Doświadczenia Centralnego Ośrodka Badawczo–Rozwojowego Przemysłu Izolacji Budowlanej (COBR PIB)
    Wioleta Śmieszek-Lindert, Artur Miros
  32. Platforma teleinformatyczna jako narzędzie do ekspozycji dokonań jednostki naukowej na przykładzie instytutu zootechniki państwowego instytutu badawczego
    Paweł Radomski, Piotr Moskała
  33. Instytuty badawcze a centra naukowo-przemysłowe w kontekście innowacyjnej gospodarki – w świetle doświadczeń instytutu technik innowacyjnych EMAG
    Piotr Wojtas, Stanisław Trenczek, Jerzy Keller
Powrót do spisu zeszytów