Spis treści:
- Abstracts
- Współpraca ośrodków naukowych i przedsiębiorstw we wdrażaniu wyników badań
Dariusz Trzmielak
- Orientacja międzynarodowa w strategii instytucji naukowych i badawczych
Mirosława Pluta-Olearnik
- Determinanty marketingu instytucji naukowo – badawczej
Bogdan Sojkin, Jakub Jasiczek
- Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej
Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski
- Rola marketingu personalnego w kształtowaniu wizerunku organizacji naukowej
Agnieszka Izabela Baruk
- Koncepcja zarządzania relacjami ze studentami przez szkoły wyższe
Anna Drapińska
- Targi edukacyjne jako forma promocji szkół wyższych
Marcin Gębarowski
- Event marketing jako jedna z form innowacji marketingowych w instytucjach naukowych i badawczych
Aneta Olejniczak
- Reklama w wyszukiwarkach Google AdWords jako element marketingu uczelni
Radosław Dawidziuk
- Content marketing jako istotny element strategii marketingowej instytucji naukowych
Witold Świeczak
- Zastosowanie systemów typu CRM w marketingu naukowym – perspektywy efektywnej współpracy pomiędzy nauką i przemysłem
Monika Pietrzyk, Piotr Winiarski
- Modelowa platforma technologiczna współpracy jednostki badawczej z sektorem przedsiębiorstw
Marzena Walasik
- Marketing w mediach społecznościowych – dlaczego i jak firmy muszą z niego korzystać?
Lilach Bullock, Ola Agbaimoni
- Grywalizacja i gry oraz ich potencjał do wykorzystania w strategiach marketingowych
Katarzyna Wrona
- Zarządzanie kryzysem przy użyciu mediów społecznościowych
Agnieszka Chwiałkowska
- Kampanie społeczne dotyczące bezpieczeństwa pracy w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce
Agnieszka Szczygielska, Alfred Brzozowski
- Międzynarodowa komunikacja marketingowa – kontekst kulturowy
Dominika Hirsch
- Budowanie wizerunku w sieci – możliwości i zagrożenia
Zbigniew Chmielewski, Dariusz Tworzydło, Hubert Ochmański
- Komunikacja marketingowa na rynkach branżowych B2B podnosząca wartość marki korporacyjnej opierającej się na wspólnych wartościach dodanych
Jose Ignacio Monrabal
- Wirtualne biuro prasowe jako skuteczne narzędzie komunikacji naukowej
Natalia Osica
- Geoinformacja formą promocji badań naukowych
Tomasz Nałęcz
- Budowanie wizerunku szkoły wyższej jako mega narzędzia marketingu
Lidia Białoń
- Marka uczelni we współczesnym świecie
Stanisław Dawidziuk
- Uniwersytety w Polsce w oczach opinii publicznej – stan obecny i oczekiwania w świetle badań
Michał Grech
- Pozytywny wizerunek uczelni i samorządu lokalnego – wspólna sprawa
Jan Walczak
- Komunikacja pomiędzy uczelniami i ich grupy docelowe w systemie WEB 3.0
Iris Kaiser
- Turnieje z wykorzystaniem elektronicznych symulatorów dla WINDOWS i ANDROID jako marketingowe narzędzia instytucji edukacyjnych
Michel Muszynski
- Dlaczego warto zostać inżynierem – działania promocyjne instytucji naukowo-badawczych oraz podmiotów komercyjnych
Michel Muszynski
- Finansowanie marketingu w funduszach europejskich
Jaromir Matulewicz
- Znaczenie marketingu dla rozwoju instytucji naukowych i badawczych. Doświadczenia Centralnego Ośrodka Badawczo–Rozwojowego Przemysłu Izolacji Budowlanej (COBR PIB)
Wioleta Śmieszek-Lindert, Artur Miros
- Platforma teleinformatyczna jako narzędzie do ekspozycji dokonań jednostki naukowej na przykładzie instytutu zootechniki państwowego instytutu badawczego
Paweł Radomski, Piotr Moskała
- Instytuty badawcze a centra naukowo-przemysłowe w kontekście innowacyjnej gospodarki – w świetle doświadczeń instytutu technik innowacyjnych EMAG
Piotr Wojtas, Stanisław Trenczek, Jerzy Keller
Powrót do spisu zeszytów