Transactions on Aerospace Research

Spis treści:

  1. Abstrakty
    Abstrakty
  2. Wdrażanie nowych strategii marketingowych w instytucjach badawczych i naukowych
    Mirosława Pluta-Olearnik
  3. Wykorzystanie przez instytucje naukowe i badawcze internetowych narzędzi badań markeingowych
    Damian Dec
  4. E-marketing instytucji naukowych i badawczych – aspekt psychologiczny
    Karol Wolski
  5. Targi jako narzędzie aktywności marketingowej instytucji naukowych i badawczych
    Marcin Gębarowski
  6. Nauka, technologia i biznes – rynek czy interaktywna koordynacja
    Hakan Hakansson
  7. Informacyjne podstawy decyzji marketingowych w procesie komercjalizacji produktu
    Bogdan Sojkin
  8. Strategiczne znaczenie marki w działalności organizacji
    Grzegorz Urbanek
  9. Komunikacja w kryzysie elementem budowy skutecznej marki
    Dariusz Tworzydło
  10. Media Relations – promocja nauki i instytucji badawczych w mediach w Polsce i Europie
    Joanna Pruchnicka
  11. Inbound marketing jako forma marketingu internetowego
    Witold Świeczak
  12. Reklama – psychologiczne aspekty wpływu marketingu internetowego
    Aneta Olejniczak
  13. Identyfikacja wizualna – jej rola w kształtowaniu świadomości marki oraz komunikacji marketingowej
    Katarzyna Wrona
  14. Społeczna odpowiedzialność biznesu w teorii i praktyce
    Adriana Paliwoda-Matiolańska
  15. Współpraca międzyuczelniana jako element wspierania innowacyjności w regionie
    Piotr Danielewicz, Mateusz Wróblewski
  16. Zastosowanie mediów społecznościowych przez pracodawców w ich działaniach marketingowych
    Iris Kaiser
  17. Komercjalizacja technologii i wyników badań naukowych – przygotowanie do ich skutecznej sprzedaży
    Dariusz Trzmielak, Dariusz Kosiec
  18. Nowoczesna biblioteka a promocja instytucji badawczych
    Kamila Kaczyńska
  19. Badania i osiągnięcia naukowe jako wydarzenia medialne
    Jaromir Matulewicz
  20. Wizerunek uniwersytetu w oczach maturzystów i studentów
    Michał Grech
  21. Rola marketingu uczelni wyższych w kreowaniu wizerunku miast i regionów
    Anita Kijanka
Powrót do spisu zeszytów