Transactions on Aerospace Research
Menu
O czasopiśmie
Redakcja
Cele i zakres
Numery
Składanie prac
Zasady etyki i niewłaściwego postępowania
Zasady składania prac i prawa autorskie
Wytyczne dla autorów
Dla Recenzentów
Indeksacja
Kontakt
222/2012
Spis treści:
Abstrakty
Abstrakty
Wdrażanie nowych strategii marketingowych w instytucjach badawczych i naukowych
Mirosława Pluta-Olearnik
Wykorzystanie przez instytucje naukowe i badawcze internetowych narzędzi badań markeingowych
Damian Dec
E-marketing instytucji naukowych i badawczych – aspekt psychologiczny
Karol Wolski
Targi jako narzędzie aktywności marketingowej instytucji naukowych i badawczych
Marcin Gębarowski
Nauka, technologia i biznes – rynek czy interaktywna koordynacja
Hakan Hakansson
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych w procesie komercjalizacji produktu
Bogdan Sojkin
Strategiczne znaczenie marki w działalności organizacji
Grzegorz Urbanek
Komunikacja w kryzysie elementem budowy skutecznej marki
Dariusz Tworzydło
Media Relations – promocja nauki i instytucji badawczych w mediach w Polsce i Europie
Joanna Pruchnicka
Inbound marketing jako forma marketingu internetowego
Witold Świeczak
Reklama – psychologiczne aspekty wpływu marketingu internetowego
Aneta Olejniczak
Identyfikacja wizualna – jej rola w kształtowaniu świadomości marki oraz komunikacji marketingowej
Katarzyna Wrona
Społeczna odpowiedzialność biznesu w teorii i praktyce
Adriana Paliwoda-Matiolańska
Współpraca międzyuczelniana jako element wspierania innowacyjności w regionie
Piotr Danielewicz, Mateusz Wróblewski
Zastosowanie mediów społecznościowych przez pracodawców w ich działaniach marketingowych
Iris Kaiser
Komercjalizacja technologii i wyników badań naukowych – przygotowanie do ich skutecznej sprzedaży
Dariusz Trzmielak, Dariusz Kosiec
Nowoczesna biblioteka a promocja instytucji badawczych
Kamila Kaczyńska
Badania i osiągnięcia naukowe jako wydarzenia medialne
Jaromir Matulewicz
Wizerunek uniwersytetu w oczach maturzystów i studentów
Michał Grech
Rola marketingu uczelni wyższych w kreowaniu wizerunku miast i regionów
Anita Kijanka
Powrót do spisu zeszytów