Transactions on Aerospace Research
Menu
O czasopiśmie
Redakcja
Cele i zakres
Numery
Składanie prac
Zasady etyki i niewłaściwego postępowania
Zasady składania prac i prawa autorskie
Wytyczne dla autorów
Dla Recenzentów
Indeksacja
Kontakt
208/2010
Spis treści:
ZMIANY STRATEGII MARKETINGOWYCH W DOBIE SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
Mirosława Pluta-Olearnik
ZARZĄDZANIE MARKĄ INSTYTUCJI BADAWCZEJ W OPARCIU O MODEL “GÓRY LODOWEJ”
Jacek Kall
PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Dariusz Tworzydło
MARKETING INSTYTUCJI BADAWCZYCH I NAUKOWYCH – CELOWOŚĆ I SPOSOBY DZIAŁAŃ
Jaromir Matulewicz
ROLA STRATEGII INFORMACYJNEJ W PROGRAMIE PROMOCJI JEDNOSTKI NAUKOWEJ. ZMIANA FORMUŁY FUNKCJONOWANIA PR – DOŚWIADCZENIA PRAKTYCZNE GŁÓWNEGO INSTYTUTU GÓRNICTWA
Sylwia Jarosławska-Sobór
WYBRANE ELEMENTY SIECI 2.0 JAKO CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE WIZERUNEK INSTYTUCJI BADAWCZYCH
Maciej Zaręba
NOWE SPOSOBY KOMUNIKOWANIA SIĘ INSTYTUCJI NAUKOWEJ I NAUKOWCÓW Z ODBIORCAMI
Joanna Pruchnicka
ZARZĄDZANIE PRODUKTEM W USŁUGACH BADAWCZYCH
Bogdan Sojkin
PROMOCJA WYNIKÓW BADAŃ NAUKOWYCH I NOWYCH TECHNOLOGII W PROCESIE KOMERCJALIZACJI
Dariusz Trzmielak
CENTRUM BADAŃ I EKSPERTYZ UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH NA RYNKU USŁUG BADAWCZYCH – Z DOŚWIADCZEŃ AKADEMICKICH BADACZY RYNKU
Zofia Kędzior, Magdalena Jaciow
MARKETING W MAŁYCH JEDNOSTKACH BADAWCZO – ROZWOJOWYCH
Izabela Pospiech, Bogusław Woźniak
ZARZĄDZANIE PROJEKTOWANIEM A MARKETINGOWA STRATEGIA ROZWOJU NOWYCH PRODUKTÓW ‑ PRZYKŁAD ZASTOSOWANIA W JEDNOSTCE BADAWCZEJ
Włodzimierz Boroń
PROMOCJA INSTYTUCJI NAUKOWEJ POPRZEZ DZIAŁALNOŚĆ ARCHIWUM (NA PRZYKŁADZIE INSTYTUTU FARMAKOLOGII PAN W KRAKOWIE)
Anna Krzemińska
OBSŁUGA KLIENTA W INSTYTUCIE BADAWCZYM – PROCES I NARZĘDZIA
Aleksander Niemczyk
Powrót do spisu zeszytów
Przejdź do treści
Otwórz pasek narzędzi
Narzędzia dostępności
Narzędzia dostępności
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatywu
Negatywu
Jasne tło
Jasne tło
Podkreślone odnośniki
Podkreślone odnośniki
Czytelny krój pisma
Czytelny krój pisma
Resetuj
Resetuj