Transactions on Aerospace Research

Spis treści:

  1. ZMIANY STRATEGII MARKETINGOWYCH W DOBIE SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
    Mirosława Pluta-Olearnik
  2. ZARZĄDZANIE MARKĄ INSTYTUCJI BADAWCZEJ W OPARCIU O MODEL “GÓRY LODOWEJ”
    Jacek Kall
  3. PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
    Dariusz Tworzydło
  4. MARKETING INSTYTUCJI BADAWCZYCH I NAUKOWYCH – CELOWOŚĆ I SPOSOBY DZIAŁAŃ
    Jaromir Matulewicz
  5. ROLA STRATEGII INFORMACYJNEJ W PROGRAMIE PROMOCJI JEDNOSTKI NAUKOWEJ. ZMIANA FORMUŁY FUNKCJONOWANIA PR – DOŚWIADCZENIA PRAKTYCZNE GŁÓWNEGO INSTYTUTU GÓRNICTWA
    Sylwia Jarosławska-Sobór
  6. WYBRANE ELEMENTY SIECI 2.0 JAKO CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE WIZERUNEK INSTYTUCJI BADAWCZYCH
    Maciej Zaręba
  7. NOWE SPOSOBY KOMUNIKOWANIA SIĘ INSTYTUCJI NAUKOWEJ I NAUKOWCÓW Z ODBIORCAMI
    Joanna Pruchnicka
  8. ZARZĄDZANIE PRODUKTEM W USŁUGACH BADAWCZYCH
    Bogdan Sojkin
  9. PROMOCJA WYNIKÓW BADAŃ NAUKOWYCH I NOWYCH TECHNOLOGII W PROCESIE KOMERCJALIZACJI
    Dariusz Trzmielak
  10. CENTRUM BADAŃ I EKSPERTYZ UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH NA RYNKU USŁUG BADAWCZYCH – Z DOŚWIADCZEŃ AKADEMICKICH BADACZY RYNKU
    Zofia Kędzior, Magdalena Jaciow
  11. MARKETING W MAŁYCH JEDNOSTKACH BADAWCZO – ROZWOJOWYCH
    Izabela Pospiech, Bogusław Woźniak
  12. ZARZĄDZANIE PROJEKTOWANIEM A MARKETINGOWA STRATEGIA ROZWOJU NOWYCH PRODUKTÓW ‑ PRZYKŁAD ZASTOSOWANIA W JEDNOSTCE BADAWCZEJ
    Włodzimierz Boroń
  13. PROMOCJA INSTYTUCJI NAUKOWEJ POPRZEZ DZIAŁALNOŚĆ ARCHIWUM (NA PRZYKŁADZIE INSTYTUTU FARMAKOLOGII PAN W KRAKOWIE)
    Anna Krzemińska
  14. OBSŁUGA KLIENTA W INSTYTUCIE BADAWCZYM – PROCES I NARZĘDZIA
    Aleksander Niemczyk
Powrót do spisu zeszytów