Transactions on Aerospace Research
Menu
O czasopiśmie
Redakcja
Cele i zakres
Numery
Składanie prac
Zasady etyki i niewłaściwego postępowania
Zasady składania prac i prawa autorskie
Wytyczne dla autorów
Dla Recenzentów
Indeksacja
Kontakt
208/2010
Spis treści:
ZMIANY STRATEGII MARKETINGOWYCH W DOBIE SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
Mirosława Pluta-Olearnik
ZARZĄDZANIE MARKĄ INSTYTUCJI BADAWCZEJ W OPARCIU O MODEL “GÓRY LODOWEJ”
Jacek Kall
PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Dariusz Tworzydło
MARKETING INSTYTUCJI BADAWCZYCH I NAUKOWYCH – CELOWOŚĆ I SPOSOBY DZIAŁAŃ
Jaromir Matulewicz
ROLA STRATEGII INFORMACYJNEJ W PROGRAMIE PROMOCJI JEDNOSTKI NAUKOWEJ. ZMIANA FORMUŁY FUNKCJONOWANIA PR – DOŚWIADCZENIA PRAKTYCZNE GŁÓWNEGO INSTYTUTU GÓRNICTWA
Sylwia Jarosławska-Sobór
WYBRANE ELEMENTY SIECI 2.0 JAKO CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE WIZERUNEK INSTYTUCJI BADAWCZYCH
Maciej Zaręba
NOWE SPOSOBY KOMUNIKOWANIA SIĘ INSTYTUCJI NAUKOWEJ I NAUKOWCÓW Z ODBIORCAMI
Joanna Pruchnicka
ZARZĄDZANIE PRODUKTEM W USŁUGACH BADAWCZYCH
Bogdan Sojkin
PROMOCJA WYNIKÓW BADAŃ NAUKOWYCH I NOWYCH TECHNOLOGII W PROCESIE KOMERCJALIZACJI
Dariusz Trzmielak
CENTRUM BADAŃ I EKSPERTYZ UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH NA RYNKU USŁUG BADAWCZYCH – Z DOŚWIADCZEŃ AKADEMICKICH BADACZY RYNKU
Zofia Kędzior, Magdalena Jaciow
MARKETING W MAŁYCH JEDNOSTKACH BADAWCZO – ROZWOJOWYCH
Izabela Pospiech, Bogusław Woźniak
ZARZĄDZANIE PROJEKTOWANIEM A MARKETINGOWA STRATEGIA ROZWOJU NOWYCH PRODUKTÓW ‑ PRZYKŁAD ZASTOSOWANIA W JEDNOSTCE BADAWCZEJ
Włodzimierz Boroń
PROMOCJA INSTYTUCJI NAUKOWEJ POPRZEZ DZIAŁALNOŚĆ ARCHIWUM (NA PRZYKŁADZIE INSTYTUTU FARMAKOLOGII PAN W KRAKOWIE)
Anna Krzemińska
OBSŁUGA KLIENTA W INSTYTUCIE BADAWCZYM – PROCES I NARZĘDZIA
Aleksander Niemczyk
Powrót do spisu zeszytów