Transactions on Aerospace Research
Menu
O czasopiśmie
Redakcja
Cele i zakres
Numery
Składanie prac
Zasady etyki i niewłaściwego postępowania
Zasady składania prac i prawa autorskie
Wytyczne dla autorów
Dla Recenzentów
Indeksacja
Kontakt
222/2012
Spis treści:
Abstrakty
Abstrakty
Wdrażanie nowych strategii marketingowych w instytucjach badawczych i naukowych
Mirosława Pluta-Olearnik
Wykorzystanie przez instytucje naukowe i badawcze internetowych narzędzi badań markeingowych
Damian Dec
E-marketing instytucji naukowych i badawczych – aspekt psychologiczny
Karol Wolski
Targi jako narzędzie aktywności marketingowej instytucji naukowych i badawczych
Marcin Gębarowski
Nauka, technologia i biznes – rynek czy interaktywna koordynacja
Hakan Hakansson
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych w procesie komercjalizacji produktu
Bogdan Sojkin
Strategiczne znaczenie marki w działalności organizacji
Grzegorz Urbanek
Komunikacja w kryzysie elementem budowy skutecznej marki
Dariusz Tworzydło
Media Relations – promocja nauki i instytucji badawczych w mediach w Polsce i Europie
Joanna Pruchnicka
Inbound marketing jako forma marketingu internetowego
Witold Świeczak
Reklama – psychologiczne aspekty wpływu marketingu internetowego
Aneta Olejniczak
Identyfikacja wizualna – jej rola w kształtowaniu świadomości marki oraz komunikacji marketingowej
Katarzyna Wrona
Społeczna odpowiedzialność biznesu w teorii i praktyce
Adriana Paliwoda-Matiolańska
Współpraca międzyuczelniana jako element wspierania innowacyjności w regionie
Piotr Danielewicz, Mateusz Wróblewski
Zastosowanie mediów społecznościowych przez pracodawców w ich działaniach marketingowych
Iris Kaiser
Komercjalizacja technologii i wyników badań naukowych – przygotowanie do ich skutecznej sprzedaży
Dariusz Trzmielak, Dariusz Kosiec
Nowoczesna biblioteka a promocja instytucji badawczych
Kamila Kaczyńska
Badania i osiągnięcia naukowe jako wydarzenia medialne
Jaromir Matulewicz
Wizerunek uniwersytetu w oczach maturzystów i studentów
Michał Grech
Rola marketingu uczelni wyższych w kreowaniu wizerunku miast i regionów
Anita Kijanka
Powrót do spisu zeszytów
Przejdź do treści
Otwórz pasek narzędzi
Narzędzia dostępności
Narzędzia dostępności
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatywu
Negatywu
Jasne tło
Jasne tło
Podkreślone odnośniki
Podkreślone odnośniki
Czytelny krój pisma
Czytelny krój pisma
Resetuj
Resetuj