12. europejskie forum marketingu instytucji naukowych i badawczych12. europejskie forum marketingu instytucji naukowych i badawczych
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
2019-11-7 08:30:00
Rejestracja
  • Strona główna
  • O forum
    • Komitet Naukowy
    • Tematyka
    • Organizator
    • Miejsce konferencji
  • Program
  • Sesja plakatowa
  • Publikacje
  • Galeria
  • Do pobrania
  • Rejestracja
  • Opłaty
  • Kontakt
  • English
  • Strona główna
  • O forum
    • Komitet Naukowy
    • Tematyka
    • Organizator
    • Miejsce konferencji
  • Program
  • Sesja plakatowa
  • Publikacje
  • Galeria
  • Do pobrania
  • Rejestracja
  • Opłaty
  • Kontakt
  • English

Główne obszary tematyczne Forum

Zakres tematyczny 12. Forum:

  • Przełomowe zmiany jako determinanta nowych modeli biznesu i strategii rynkowych instytucji naukowych i badawczych,
  • Modele biznesowe jednostek naukowych i badawczych w dobie zmian przełomowych otoczenia,
  • Nowe kierunki, nowe strategie rynkowe oraz nowe narzędzia marketingu instytucji naukowych i badawczych,
  • Wymogi kompetencyjne i praktyczne w podejmowaniu skutecznych działań rynkowych instytucji naukowych i badawczych w czasach niepewności otoczenia.

Narzędzia marketingowe instytucji naukowych i badawczych:

  • E-mail marketing
  • E-marketing instytucji naukowych i badawczych
  • Strategie marketingowe w procesie walki z kryzysem ekonomicznym
  • Strategie marketingu on-line
  • Targi edukacyjne i targi pracy jako forma promocji
  • Trendy w badaniach marketingowych
  • Trendy i kierunek marketingu instytucji naukowych i badawczych
  • Wdrażanie nowych strategii krajowych i międzynarodowych
  • Narzędzia analityczne i badawcze w marketingu instytucji naukowych i badawczych
  • Pozycjonowanie stron www w internecie

Zarządzanie komunikacją marketingową:

  • Badanie skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej
  • Budowanie pozytywnego wizerunku instytucji naukowych i badawczych
  • Znaczenie marki w działalności organizacji naukowej
  • Zarządzanie strategiczne w instytucji naukowej i badawczej w konfrontacji z polską praktyką gospodarczą
  • Zarządzanie produktem w usługach badawczych
  • Marketing nowych technologii
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) w teorii i praktyce
  • Marketing B2B
  • Marketing mobilny
  • Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku instytucji naukowej
  • Psychologia reklamy
  • Media relations – efektywna współpraca z mediami
  • Media trendy

Wybrane obszary szczegółowe:

  • Zarządzanie portfelem produktów/ofert instytucji naukowo – badawczej
  • Event marketing
  • Doświadczenia agencji marketingu bezpośredniego
  • Marketing w bibliotece naukowej
  • Komercjalizacja wyników badań
  • Źródła finansowania badań naukowych
  • Etyka w marketingu
  • Korzyści wynikające ze współpracy instytucji naukowych z przedsiębiorstwami
  • Kapitał intelektualny pracownika/ studenta jako źródło przewagi konkurencyjnej instytucji
  • Marketing szkół wyższych
  • Marketingowe uwarunkowania i skutki kryzysu w instytucji naukowej i badawczej
  • Prawo autorskie w marketingu i reklamie

Media społecznościowe:

  • Facebook marketing trends
  • Public relations w Internecie
  • Social media a SEO
  • Nowe społeczności w marketingu
  • Sieci społecznościowe i rekomendowanie najlepszych rozwiązań komunikacyjnych
  • Social media to nie tylko Facebook
  • Social media – blogi, fora, czaty

Celem Forum jest prezentacja najnowszych wyników badań oraz rozwiązań praktycznych stosowanych przez instytucje naukowe i badawcze. m.in. instytuty, uczelnie, parki technologiczne z całej Europy.

Reportaż z 10 edycji Forum MiniB

Archiwalne zdjęcia z poprzednich lat
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa © Copyright 2023 | Regulamin | Wykonanie: Create24