9. europejskie forum marketingu instytucji naukowych i badawczych9. europejskie forum marketingu instytucji naukowych i badawczych
Instytut Lotnictwa, al. Krakowska 110/114, Warszawa, Polska
2018-11-15 08:30:00
Rejestracja
  • Strona główna
  • O forum
    • Rada programowa
    • Organizator
    • Tematyka
    • Galeria
    • Sesja plakatowa
    • Kwartalnik
  • Prezentacje
  • Program
  • Opłaty i terminy
  • Do pobrania
  • Kontakt
    • Miejsce
    • Przydatne informacje
  • English
  • Strona główna
  • O forum
    • Rada programowa
    • Organizator
    • Tematyka
    • Galeria
    • Sesja plakatowa
    • Kwartalnik
  • Prezentacje
  • Program
  • Opłaty i terminy
  • Do pobrania
  • Kontakt
    • Miejsce
    • Przydatne informacje
  • English

Główne obszary tematyczne Forum

Narzędzia marketingowe instytucji naukowych i badawczych:

  • E-mail marketing
  • E-marketing instytucji naukowych i badawczych
  • Strategie marketingowe w procesie walki z kryzysem ekonomicznym
  • Strategie marketingu on-line
  • Targi edukacyjne i targi pracy jako forma promocji
  • Trendy w badaniach marketingowych
  • Trendy i kierunek marketingu instytucji naukowych i badawczych
  • Wdrażanie nowych strategii krajowych i międzynarodowych
  • Narzędzia analityczne i badawcze w marketingu instytucji naukowych i badawczych
  • Pozycjonowanie stron www w internecie


Media społecznościowe:

  • Facebook marketing trends
  • Public relations w Internecie
  • Ramy prawne marketingu w mediach społecznościowych
  • Social media a SEO
  • Nowe społeczności w marketingu
  • Sieci społecznościowe i rekomendowanie najlepszych rozwiązań komunikacyjnych
  • Social media to nie tylko Facebook
  • Social media – blogi, fora, czaty

Zarządzanie komunikacją marketingową:

  • Badanie skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej
  • Budowanie pozytywnego wizerunku instytucji naukowych i badawczych
  • Znaczenie marki w działalności organizacji naukowej
  • Zarządzanie strategiczne w instytucji naukowej i badawczej w konfrontacji z polską praktyką gospodarczą
  • Zarządzanie produktem w usługach badawczych
  • Marketing nowych technologii
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) w teorii i praktyce
  • Marketing B2B
  • Marketing mobilny
  • Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku instytucji naukowej
  • Psychologia reklamy
  • Media relations – efektywna współpraca z mediami
  • Media trendy


Wybrane obszary szczegółowe:

  • Celebryci w reklamie instytucji naukowych i badawczych
  • Event marketing
  • Doświadczenia agencji marketingu bezpośredniego
  • Marketing w bibliotece naukowej
  • Komercjalizacja wyników badań
  • Źródła finansowania badań naukowych
  • Etyka w marketingu
  • Korzyści wynikające ze współpracy instytucji naukowych z przedsiębiorstwami
  • Kapitał intelektualny pracownika/ studenta jako źródło przewagi konkurencyjnej instytucji
  • Marketing szkół wyższych
  • Marketingowe uwarunkowania i skutki kryzysu w instytucji naukowej i badawczej
  • Prawo autorskie w marketingu i reklamie
9. EUROPEJSKIE FORUM

Celem Forum jest prezentacja najnowszych wyników badań oraz rozwiązań praktycznych stosowanych przez instytucje
naukowe i badawcze. m.in. instytuty, uczelnie, parki technologiczne z całej Europy.

Reportaż z siódmej edycji Forum MiniB

Archiwalne zdjęcia
Instytut Lotnictwa © Copyright 2018 | Wykonanie: Create24

Serdecznie zapraszamy do udziału w 10. Europejskim Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych, które odbędzie się w dniach 7-8 listopada 2019 roku w Instytucie Lotnictwa w Warszawie.

Więcej informacji na stronie: https://ilot.lukasiewicz.gov.pl/minib

Kontakt:
Aneta Olejniczak
aneta.olejniczak@ilot.lukasiewicz.gov.pl
tel. (22) 8460011 wew. 551