9. europejskie forum marketingu instytucji naukowych i badawczych9. europejskie forum marketingu instytucji naukowych i badawczych
Instytut Lotnictwa, al. Krakowska 110/114, Warszawa, Polska
2018-11-15 08:30:00
Rejestracja
  • Strona główna
  • O forum
    • Rada programowa
    • Organizator
    • Tematyka
    • Galeria
    • Sesja plakatowa
    • Kwartalnik
  • Prezentacje
  • Program
  • Opłaty i terminy
  • Do pobrania
  • Kontakt
    • Miejsce
    • Przydatne informacje
  • English
  • Strona główna
  • O forum
    • Rada programowa
    • Organizator
    • Tematyka
    • Galeria
    • Sesja plakatowa
    • Kwartalnik
  • Prezentacje
  • Program
  • Opłaty i terminy
  • Do pobrania
  • Kontakt
    • Miejsce
    • Przydatne informacje
  • English

Opłaty i terminy

Uczestniczyć w Forum można na cztery sposoby:

Zgłoszenie referatu, jego wygłoszenie i publikacja po akceptacji Rady Programowej

Rejestracja do 22 czerwca 2018 roku.

Rejestracja do 20 lipca 2018 roku.

Zgłoszenie referatu i jego publikacja (bez wygłaszania) po akceptacji Rady Programowej.

Rejestracja do 22 czerwca 2018 roku.

Rejestracja do 20 lipca 2018 roku.

Zgłoszenie plakatu i jego omówienie w czasie forum, po akceptacji Rady Programowej.

Rejestracja do 26 października 2018 roku.

Udział w Forum (bez referatu).

Opłaty

 

Udział
w całym wydarzeniu

Udział
w pierwszym dniu

Udział
w drugim dniu

Standardowa stawka*

Rejestracja i wpłata
do 09 listopada 2018

800 PLNlub190 €

500 PLNlub120 €

500 PLNlub120 €

Udział w sesjach

Udział w warsztatach

Certyfikat udziału

Przerwy kawowe & obiady

* Opłata nie zawiera podatku.
* Opłata nie zawiera kosztów zakwaterowania i dojazdu.

Uczestnicy spotkania we własnym zakresie rezerwują oraz opłacają koszty zakwaterowania oraz dojazdu.

Autorzy, którzy chcą zaprezentować referaty na Forum, jak również opublikować artykuł proszeni są o nadesłanie tytułu referatu w języku polskim i angielskim, abstraktów w języku polskim i angielskim (max. 400 słów) w jak najkrótszym czasie, nie później jednak niż do 22 czerwca 2018 roku do 20 lipca 2018 roku.

Dodatkowo prosimy o przesłanie siedmiu słów kluczowych oraz noty biograficznej w języku polskim i angielskim.

Wszystkie nadesłane abstrakty poddane zostaną recenzji.

Językami forum będą polski i angielski. Wygłaszane referaty będą tłumaczone symultanicznie.

Autorzy wygłaszanych w czasie trwania Forum prezentacji proszeni są o przesłanie prezentacji (w Power Point lub pdf) w języku polskim i angielskim do dnia 09 listopada 2018 roku.

W przypadku dużej ilości zgłoszeń organizator zastrzega sobie możliwość wyboru tematów prezentowanych na Forum.

Termin nadsyłania pełnych tekstów przeznaczonych do publikacji upływa 09 listopada 2018 roku.

Ostatecznym warunkiem uczestnictwa w Forum jest wniesienie opłaty w terminie
do dnia 09 listopada 2018 roku.

Uczestnicy zakwalifikowani przez Radę Programową do wygłoszenia referatu i do zaprezentowania plakatu są zwolnieni z opłaty.

Wpłat należy dokonywać na konto:

Instytut Lotnictwa
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa

Bank Pekao SA
Nr konta dla wpłat w złotych: 90 1240 6247 1111 0000 4977 2760
Nr konta dla wpłat w euro:  SWIFT PKOPPLPW 33 1240 6247 1978 0000 4980 3477

Z obowiązkowym dopiskiem:
MINIB 2018 (imię i nazwisko/instytucja).

9. EUROPEJSKIE FORUM

Celem Forum jest prezentacja najnowszych wyników badań oraz rozwiązań praktycznych stosowanych przez instytucje
naukowe i badawcze. m.in. instytuty, uczelnie, parki technologiczne z całej Europy.

Reportaż z siódmej edycji Forum MiniB

Archiwalne zdjęcia
Instytut Lotnictwa © Copyright 2018 | Wykonanie: Create24

Serdecznie zapraszamy do udziału w 10. Europejskim Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych, które odbędzie się w dniach 7-8 listopada 2019 roku w Instytucie Lotnictwa w Warszawie.

Więcej informacji na stronie: https://ilot.lukasiewicz.gov.pl/minib

Kontakt:
Aneta Olejniczak
aneta.olejniczak@ilot.lukasiewicz.gov.pl
tel. (22) 8460011 wew. 551